PRISON BREAK TERCERA TEMPORADA


"El síndrome de Ulises" no és la única estrena destaca d'avui, tota aquesta setmana ho estem veient, a les marquesines d'autobús, a tanques publicitàries i, sens dubte, a les promocions de La Sexta. 'Prison Break' torna. I torna bastant potent.La tercera temporada ha tingut una audiència als Estats Units de 7,5 milions d'espectadors.
Aquest nou temporada arrenca entre les quatre parets de la presó de Sona, a Panamà, on la trama experimenta un gir de 360 graus. Lincoln és ara el que ha de treure el seu germà, Scofield de la presó. El ritme trepidant dels seus episodis i el suspens continuen sent valors destacats de la sèrie, en la qual els nous personatges aporten frescor i novetat al guió, ja que una dels punts forts d’aquesta temporada és que comptarà amb nous personatges que acompanyaran als protagonistes dins i fora de la presó. De portes per a endins, “Lechero” (Robert Wisdom) serà el pres més influent i l'únic que té contacte amb les forces de l'ordre que esperen fora. James Whistler (Chris Vance), un altre dels convictes de Sona, serà la peça clau perquè Michael pugui sortir de presó.
Malgrat molta gent renega d’aquesta temporada, jo opino que és millor que la segona, que en algunes ocasions se’m va fer una mica avorrida, això si, la primera temporada és una obra mestre, de lo milloret que s’ha vist per televisió en els últims anys.
Aquesta edició s’estrena avui a les 22:30 a La Sexta, amb un capítol doble.

3 opinions:

L'illa dels monstres ha dit...

sóc bastant seguidor de la sèrie. la primera temporada me va semblar perfecta, la segona la vaig trobar molt a l'altura i me va convèncer molt i vaig desitjar que la sèrie s'acabés amb les dos primeres temporades. Però no, van haver de fer la tercera. Jo la tercera la trobo molt molt molt dolenta, arribant a ser ridícula en moltíssims moments. a més la dolenta de la tercera temporada fa riure lo malament que ho fa

ho sento, però m'havia de desfogar una mica jajaj

salut!

L'illa dels monstres ha dit...

quan dic la dolenta de la tercera vull dir el personatge

Anònim ha dit...

Per a gustos colors, jo la primera temporada em va agradar moltissim, la segona ni fu ni fa, com deien en la opinio anterior, podrien haverla acabat, pero la tercera a mi també m'agrada més que la segona, encara que si té rao, que la "dolenta" de la 3 temporada, no me la crec.

Related Posts with Thumbnails