TERMINATOR: LES CRÒNIQUES DE SARAH CONNOR

Aquest diumenge passat es va estrenar, per fi alguna cosa nou, les cròniques de Sarah Connor i tot just el dilluns el segon. M’he esperat una mica per parlar-ne, perquè jo mateix tenia moltes ganes de veure la sèrie, la esperava amb bastants ganes, i ara ja puc parlar amb coneixement de causa. L’arrencada als Estats Units ha sigut força bo, un 18 milions de persones van seguir l’estrena de la sèrie.
Per centrar una mica la sèrie, pels coneixedors de les pel·lícules, està situada desprès dels fets de la segona pel·lícula. Després de destruir al T1000, Sarah i John es troben fugint de la justícia, descobreixen nous enemics tant del present com del futur. Sarah encara atormentada per les visions de la futura guerra nuclear, deixa d’amagar-se i passa a la ofensiva contra la tecnologia que busca destruir-la a ella i al mon.
El seu fill, John Connor, futur lider de la resistència i última esperança de la humanitat en la apocalíptica guerra contra les màquines, no esta llest per assumir aquesta responsabilitat. John encara esta “massa” atret cap a una companya de secundaria, Cameron, que resultarà ser més que una amiga... es una Terminator del futur, enviada per protegir-lo. Seguint el cas, apareix també involucrat en la trama un agent de FBI, James Ellison.

La sèrie em feia bastant por, adaptar la historia de una pel·lícula a una sèrie, i més com aquestes pel·lícules que tenen molta acceptació. El resultat, no m’ha decebut gens, m’ha sorprès gratament. El començament del episodi el trobo genial, desprès potser un miqueta fluix pel meu gust, encadenen massa escenes d’acció tot molt ràpid, això si, els últims minuts sensacionals, i ja es comença a veure per on anirà la sèrie, i promet molt i molt. Després he vist el segon, i només dir que ja estic enganxat a la sèrie, espero que segueixi igual, el segon, no desvetllaré res, penso que segueix llògicament l’argument de la historia i ja esta més centrada, no tan rapida com el primer episodi. Ja estic esperant el tercer episodi.

Repartiment
· Lena Headey - Sarah Connor
· Owain Yeoman - Cromartie
· Richard T. Jones - Van Meter
· Summer Glau - Cameron
· Thomas Dekker - John Connor




1 opinions:

L'illa dels monstres ha dit...

carai, pos si que sembla una idea perillosa aixo d'una adaptacio d'una pel·lícula tan mítica, serà qüestió de donar-li una oportunitat

Related Posts with Thumbnails