MATTHEW FOX L’HOME MÉS ENVEJAT





Matthew Fox, conegut també com el Doctor Jack Shepard a la sèrie “Perdidos”, es podria dir que ara és un personatge molt envejat, i no ho dic perquè sigui guapo o protagonitzi el spot de Loreal o perquè sigui protagonista d’una sèrie de culte, el motiu és que s’ha convertit en la primera persona, fora del staff creatiu de la sèrie que sap el final.
Des de la primera temporada tots el fans hem creat cent de teories de que passa en aquesta illa i com acabarà tot, als actors se’ls hi ha fet aquestes preguntes moltíssimes vegades, però ells tampoc saben massa cosa. Fins ara.
Així que ja sabeu a qui teniu de entabanar si voleu treure aquesta informació. De moment sabem que passa molt temps a Hawai, on es roda la sèrie, i que passa part del seu temps lliure jugant a escacs, i que a prop de les zones de rodatge ha fet “amics de bar” tot jugant a aquest esport. Mai se sap. Saps jugar als escacs i ets un fan de “Lost”? Ja saps on tens d’anar.

3 opinions:

el nen de les oques ha dit...

doncs ara mateix marxo a pillar l'avió!! jejejeje

Salut!!!

L'illa dels monstres ha dit...

jajajaj bueno, encara que tingues al tio davant no se si voldria que em digués com acaba la sèrie, més que res perquè em xafaria les 2 temporades que encara queden. prefereixo patir com cal!!!

Anònim ha dit...

Doncs jo ja començo a apendre a jugar a escacs i a estalviar pel viatget.
A mi no em faria res saber el que passa, tant de misteri em mata. I el que fisfrutaria fent la gitza al personal.

Related Posts with Thumbnails