GUITAR HERO. WORLD TOUR

M’ha fet arribar aquest vídeo del YOUTUBE, que és un nou spot que han tret als Estats Units, però que em fa gracia. A més com que un amic meu, que te un bloc molt guitarrero, ha tornat a penjar un post després de molt de temps i per celebrar-ho, avui em permeto el luxe de posar aquest video. És el spot del joc per a consola, GUITAR HERO WORLD TOUR i està inspirat en la famosa escena protagonitzada per Tom Cruise a “Risky Bussiness”. Només que ara està interpretada per Alex Rodriguez (jugador de beisbol dels Yankees de Nova York), Michael Phelps (nedador i medallista olímpic), Kobe Bryant (jugador dels Angeles Lakers) i Tony Hawk (considerat el millor skater en rampa). Millor que vegeu el vídeo...


1 opinions:

La Mossegada Vinyols ha dit...

Ejem ejem..capto la indirecta..es veritat avere si em poso al dia..per cert..el video es molt divertit i curios!encara que una mica curt pero bo!jejejeje.

Related Posts with Thumbnails