Classe de cuina setmanal de Karlos Arguiñano

A partit d’avui i un cop cada setmana, Karlos Arguiñano, impartirà una classe de cuina tradicional a uns quants espectadors que assistiran al plató de “Karlos Arguiñano en su cocina”. Aquest programa s’emet actualment de dilluns a divendres a les 14:30. Abans s’emetia a les 14:00 i des de que l’han col·locat al horari normal, ha perdut quota de pantalla en front dels Simpson, que encara que han repetit mil i una vegada els episodis, normalment passen del 20% d’audiència.
Així amb aquesta historia de la classe magistral del Sr. Arguiñano, Telecinco espera recupera el lideratge d’audiència que tenia abans de moure el programa. És una cosa que hem dit al programa de radio cents de vegades, quan un programa funciona, no el toquis, que la immensa majoria de vegades no acaba de rutllar massa be el canvi.


El tema de les classes de cuina sembla que pot ser una bona idea, ja que la seva germana, Eva Arguiñano, pel que és l’audiència de La Sexta, li funciona molt be el programa “Hoy cocinas tú”, que en cada programa porta a 1 persona amb ella per explicar-li com es fan uns plats, i després les càmeres filmen a la persona a casa seva, com fa el plat i capta la opinió dels convidats al àpat. La veritat, els programes de cuina no son sants de la meva devoció, però he de reconèixer que “Hoy cocinas tú”, em fa riure moltes vegades, el plat de cuina no m’hi fixaré, però lo negats que son alguns convidats fa que em senti per un moment el rei dels fogons de casa meva, sempre hi ha gent pitjor.
Bon profit, i bona cuina.

Related Posts with Thumbnails