Knight Rider 2008




Com ja vaig explicar, el passat dia 17 de febrer, es va estrenar el retorn de Knight Rider (El coche fantástico), la continuació de la coneguda sèrie dels anys 80.
Una TV movie, que fa molta olor a episodi pilot, sempre han explicat que si aquesta pel·lícula tingués acceptació podria tornar en format de sèrie. La acceptació ha estat bona i tal com és el final, tot ho fa predir que ho faran.
L’argument d’aquest pilot, és bastant senzill, i bàsicament te per funció assentar les bases per la seva continuació, ens presenten al nou KITT, les seves noves funcions i habilitats, encara que hi ha coses, com el famós salt, que era marca de la sèrie, no apareixen, cosa que em fa pensar que no em vist tot el que pot fer. Això si, encara que no fes tot el fa, ja m’agradaria tindre aquest cotxe. També ens presenten als personatges principals i la relació que hi ha entre ells. La veu de KITT encertadíssima, veurem que faran quan es tingui de doblar a altres idiomes, perquè es genial la versió original, l’actor encarregat de posar-li és el Val kilmer.
La part tècnica, efectes visuals i especials, esta bé, però se’ls hi podria dir, fa falta que millorin. Sense ser dolents, perquè no ho són gens, es poden polir i millorar, canvis estructurals al cotxe (diguem-li transformació del cotxe) o els impactes de bala, a mi no m’acaben d’agradar, lo primer es massa anada de bola, no vull explicar massa, perquè ser de gent que ho voldrà veure, i els impactes, doncs penso que van ser fets massa despresa.
Encara així la nota global, jo li posaria un Notable Alt. Només ja esperar que continuïn la sèrie.

3 opinions:

L'illa dels monstres ha dit...

Si agafessim totes les produccions nord-americanes dels últims deu anys (tant en TV com en cine) i li restéssim tot el que són remakes quedarien quatres sèries i un parell de pel·lícules.

el nen de les oques ha dit...

deu n'ido amb el nou Kit, aquestos canvis de color una mica fantasmes pel meu gust, però bé li donarem un vot de confiaça a veure que tal....

Anònim ha dit...

¡Dios mio, Pep! ¿Y ese cambio de imagen? xDD

Siento robarte la noticia. :P

Related Posts with Thumbnails