Aquesta propera nit, Andreu Buenafuente ha decidit posar punt i final a la gallina dels ous d'or en la qual s'havia convertit Rodolfo Chikilicuatre. No sabem si matarà al personatge o li donarà unes vacances molt merescudes.
El personatge nascut de la factoria El Terrat farà aquesta nit la seva última aparició en el programa que li va donar la vida, encara que és en cas de suposar que la melodia amb què sempre se li recordarà, «Balla el chiki chiki», continuarà sonant tot l’estiu.
I és que des que Internet li va llançar a la fama, a través del portal myspace, Rodolfo s'ha convertit en un fenomen mediàtic, fins al punt que el seu tema és en l'actualitat un dels més descarregats com a sintonies de mòbils. Això sense comptar amb les versions que del mateix han fet artistes com “Siniestro Toal”, Joan Manel Serrat o Mojinos Escozíos.L'agenda de Chikilicuatre, des que va ser elegit per representar a Espanya en el Festival d'Eurovisió a la gala que TVE va fer el passat 8 de març entre els candidats més votats i els que van seleccionar el jurat, ha estat gairebé més plena que la del mateix president del Govern.Així, des de llavors ha intervingut, en els actes més rellevants, en el «prexou» de la Final de la Copa del Rei de Futbol, que va tenir lloc el 16 d'abril a l'Estadi Vicente Calderón, davant de gairebé 60.000 persones, o en l'encesa dels llums de la Fira d'abril sevillana, al costat de l’alcade de la capital sevillana.Rodolfo també va fer sonar el seu «chiki chiki» davant de més de 100.000 persones en el circuit de Jerez, en ocasió del Gran Premi de Motociclisme; va visitar la prada de San Isidro a les festes madrilenyes, va col·laborar a la gala «Rioja, tierra universal»; va ser a la Fira de Motos de Barcelona i fins i tot va firmar discs en el Palau Sant Jordi d'aquesta ciutat. Tot això sense comptar amb la campanya publicitària de La ONCE que ha protagonitzat.Tot sigui per aquests 13.873.000 fidels que van veure Eurovisió o els gairebé 22 milions de persones que van sintonitzar en algun moment el Festival.
El personatge nascut de la factoria El Terrat farà aquesta nit la seva última aparició en el programa que li va donar la vida, encara que és en cas de suposar que la melodia amb què sempre se li recordarà, «Balla el chiki chiki», continuarà sonant tot l’estiu.
I és que des que Internet li va llançar a la fama, a través del portal myspace, Rodolfo s'ha convertit en un fenomen mediàtic, fins al punt que el seu tema és en l'actualitat un dels més descarregats com a sintonies de mòbils. Això sense comptar amb les versions que del mateix han fet artistes com “Siniestro Toal”, Joan Manel Serrat o Mojinos Escozíos.L'agenda de Chikilicuatre, des que va ser elegit per representar a Espanya en el Festival d'Eurovisió a la gala que TVE va fer el passat 8 de març entre els candidats més votats i els que van seleccionar el jurat, ha estat gairebé més plena que la del mateix president del Govern.Així, des de llavors ha intervingut, en els actes més rellevants, en el «prexou» de la Final de la Copa del Rei de Futbol, que va tenir lloc el 16 d'abril a l'Estadi Vicente Calderón, davant de gairebé 60.000 persones, o en l'encesa dels llums de la Fira d'abril sevillana, al costat de l’alcade de la capital sevillana.Rodolfo també va fer sonar el seu «chiki chiki» davant de més de 100.000 persones en el circuit de Jerez, en ocasió del Gran Premi de Motociclisme; va visitar la prada de San Isidro a les festes madrilenyes, va col·laborar a la gala «Rioja, tierra universal»; va ser a la Fira de Motos de Barcelona i fins i tot va firmar discs en el Palau Sant Jordi d'aquesta ciutat. Tot això sense comptar amb la campanya publicitària de La ONCE que ha protagonitzat.Tot sigui per aquests 13.873.000 fidels que van veure Eurovisió o els gairebé 22 milions de persones que van sintonitzar en algun moment el Festival.
1 opinions:
mes seria cansat !!
salutacions
Publica un comentari a l'entrada