SERRANO vs LEX

Finalment els 7 últims capítols de "Els Serrano", que es tenien d’estrenar passat l’estiu, s’estrenaran avui a les 22:15 i ho fan tan precipitadament perquè tot just avui, i com ja havia estat anunciat i publicitat, Antena 3, estrena la nova sèrie "LEX" (la nova sèrie d'advocats de Antena 3) protagonitzada per Javier Cámara i Santi Millan, exactament a la mateixa hora. Han canviat tota la programació, avui estava previst continuar amb un nou episodi de “la que se avecina” i ja veieu, tot just fa uns dies que anunciaven aquest canvi. No és la primera vegada que Tele 5 tira del conegut "Serranazo" per aconseguir bones dades i enfonsar així estrenes de Antena 3.
Quan vaig llegir fa uns mesos, que deien que la propera temporada de “Los Serrano” seria la última, em vaig posar content, aquesta sèrie és antiga i fa olor a “naftalina”, i fa temps que tindria d’haver acabat, però de la manera que han decidit acabar-la, totalment a traïció, no m’agrada gens, i per una vegada m’agradaria que no els hi sortís be la jugada, però de seguidors de “Los Serrano” n’hi ha molts, i molt em temo que els hi sortirà be.

Related Posts with Thumbnails